Bestuur

Bestuur

De organisatie van het 85e gebeurt op vrijwillige basis. De leden nemen elk hun verantwoordelijkheid en dragen actief bij aan de vereniging. Er is een dagelijks bestuur voor de officiële handelingen van de vereniging. Dit bestuur wordt gekozen door de leden van het 85e op de Algemene Leden Vergadering die elk jaar plaatsvindt.

Het bestuur ziet er als volgt uit:

Voorzitter

Zowel bij de voorzitter als de secretaris kan je terecht met algemene vragen over het 85e. Wil je met ons in contact komen, stuur dan een email naar chairman.85eme@gmail.com.

Secretaris

De secretaris beheert de ledenadministratie. De secretaris zorgt er ook voor dat de leden die een (vuursteen-)wapen bezitten, een lidmaatschapsverklaring krijgen (nodig voor de wapenvergunning).

Penningmeester

De penningmeester beheert de financiën van de vereniging en doet de financiële administratie. De penningmeester zorgt o.a. voor het maken van een jaarverslag, betalingen, en inning van contributie.

Evenementencoördinator

De evenementencoördinator verzamelt alle informatie gerelateerd aan evenementen en uitnodigingen voor nieuwe evenementen. De coördinator onderhoudt contact met de organisatoren van deze evenementen en geeft o.a. door welke leden zich hebben aangemeld om deel te nemen.

Verenigingsfuncties

Verenigingsfuncties zijn geen onderdeel van het bestuur, maar wel noodzakelijke functies die uitgevoerd moeten worden: bijvoorbeeld webmaster, safety officer, chef de cuisine, depotbeheerder, etc.
Vele leden helpen met de verenigingsfuncties en op evenementen lopen deze taken vaak in elkaar over.